Czekoladki reklamowe w lokalach gastronomicznych

Filip,

  Kategoria: Gadżety reklamowe

Czekoladki reklamowe

Czekoladki reklamowe

Lokale gastronomiczne coraz częściej podejmują rozmaite nietypowe działania, mające na celu przyciąganie klientów i ich uwagi. Powodem takiego stanu rzeczy jest rosnąca konkurencja oraz ciągłe podnoszenie jakości usług większości lokali. Jako przykłady działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów przez lokale gastronomiczne wymienić można emisję gadżetów reklamowych. Ponieważ w lokalu gastronomicznym gadżety powinny nawiązywać tematycznie do gastronomii, najlepszym pomysłem mogą być słodycze reklamowe, a wśród nich – czekoladki.

Jak można owe czekoladki reklamowe dystrybuować w lokalach gastronomicznych? Jest na to kilka sposobów. Pierwszym jest rozłożenie ich do swobodnego korzystania na stolikach lub półeczkach, umiejscowionych w widocznym miejscu. Może to być np. przy wejściu, w pobliżu kas, przy głównym korytarzu (w zależności od aranżacji wewnętrznej danego lokalu), itp. Czekoladki reklamowe rozłożone w takich miejscach wywołują u klientów naturalną ciekawość i zainteresowanie. Szczególnie skuteczne może się okazać umieszczenie stolika z tymi czekoladkami w miejscu widocznym z zewnątrz – wówczas mogą pomóc przyciągnąć do lokalu przechodniów.

Innym sposobem dystrybucji jest rozdawanie czekoladek przy kasach, w momencie dokonywania zapłaty przez klientów. Może to być wówczas miła forma podziękowania za przybycie i skorzystanie z oferty lokalu. Podobne podziękowanie może być wyrażone poprzez rozdawanie przy wyjściu – klienci, którzy spożyli konkretne posiłki w lokalu otrzymają w podziękowaniu dodatkowo czekoladki reklamowe.

Słodycze te mogą także być wręczane klientom bezpośrednio przy stolikach, lub po prostu na tych stolikach na klientów czekać. Każdy sposób jest dobry, aby wywołać u klientów pozytywne emocje, z którymi będą odtąd dany lokal kojarzyć.

Istotne jest, aby słodycze (czekoladki) były rozdawane bez żadnych dodatkowych opłat. Wówczas spełnią swoją rolę najskuteczniej, będą bowiem w sposób wyraźny odróżniały się od pozycji dostępnych w menu danego lokalu. Każdy klient potraktuje je wówczas jako podziękowanie za wizytę, co jest celem tego rodzaju działań.

Komentowanie zablokowane.